גן עדן לכלבים

2 פבר

אחד מהקבועים בפארק שאל אותי השבוע אם כבר יצא לי לקחת את דאשי לחוף של Bayview. לא יצא לי עדיין והמקום נשמע מבטיח, אז ניצלנו את זה שלא היו לנו תוכניות לסופשבוע ונסענו לשם.

אם יש גן עדן לכלבים (ואני די בטוחה שיש), אז הוא נראה בדיוק ככה. פארק דשא בגודל נאה, וחוף שלם שכולו מוקדש לכלבים. איזה כיף. המים רדודים מאוד אז אפשר ללכת עם הכלבים בתוכם הלוך ושוב, יש גם רצועת אדמה שנחשפת בשפל והכלבים נהנים לחפור אותה. יש שם המון כלבים ואנשים (אני חושבת שהיו איזה 30 כלבים במים בכל רגע מסביבנו) אבל החוף מספיק גדול ולא מרגיש עמוס בכלל. גם הילדים נהנו מהמים ומבריכת סלעים קטנה שאפשר לחפש בה קונכיות.

בסידני יש המוני חופים, אבל רק במעט מאוד מותר להכניס כלבים. לפי הכתבה הזו יש שלושה חופים מוצלחים לביקור עם כלב, Bayview שביקרנו בו היום, Sirius Cove ב Mosman שמותר להכניס אליו כלבים בימות השבוע ורק בשעות מסוימות בסופשבוע ועוד אחד בדרום שממילא אנחנו לא ניסע אליו. בדרך כלל אני לוקחת את דאשי לפארקים פה בסביבה והיא שוחה בנהר אבל זה לא משתווה לביקור בחוף הים. בחופשה האחרונה שלנו בפורט סטיבנס נהנינו מאוד מללכת כולנו ביחד לחוף הים אז זה טוב לדעת שאפשר לעשות את זה גם כאן.

וניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

3 תגובות to “גן עדן לכלבים”

  1. volcman פברואר 2, 2014 בשעה 6:21 pm #

    איזה כיף.
    🙂

  2. A פברואר 2, 2014 בשעה 7:08 pm #

    יפהפה.

    • tltali פברואר 2, 2014 בשעה 7:18 pm #

      אכן מקום משגע

כתיבת תגובה