Offspring Fever

28 דצמ

אולי כדאי שאני אתחיל את הפוסט הזה בתודה גדולה להוט על שמתחשבים במבקרים מאוסטרליה ומציגים כל כך הרבה סדרות אוסטרליות. נתקלתי ב the slap, offspring ואפילו winners and losers תוך כדי שיטוט מקרי בערוצים וב VOD. רק חסר איזה Q&A ומרגישים ממש בבית. צפינו פה ב"סטירה" אבל אחרי שקראתי את הספר הסדרה פחות תפסה אותי, והעדפתי לחפש משהו חדש. מצאתי ב VOD את offspring או "אהבה מלידה" כמו שהסדרה נקראת בישראל (למה?). נתפסתי.

אז על אופספרינג שמעתי כבר ממזמן, בעיקר בזכות כמה פוסטים בבלוג הזה שעסקו בלבוש של הדמויות. אבל בגלל שזו טלוויזיה ציבורית ואני ולוחות משדרים אלה קבוצות זרות, אף פעם לא יצא לי להגשים את העניין הזה. עד עכשיו.

הסדרה עוסקת בנינה פראודמן, רופאה מיילדת ונוירוטית משהו בעלת חיי דמיון מבדרים ביותר. יש לה גם משפחה משוגעת לחלוטין, רופא סקסי שעובד איתה ושאר מרכיבים שהופכים את הסדרה להנאה גדולה. בכלל, כל אחת שמצליחה להתמודד עם משבר במשפחה, לידת חירום וכמעט מפגש עם הרופא הנ"ל מבלי אפילו לרופף את הצעיף הקבוע סביב הצוואר זוכה להערצה מוחלטת מצדי. אפילו סגידה, ואיפה את מוצאת את הצעיפים האלה? (תשובות כאן*)

סיימתי עכשיו לצפות בעונה הראשונה (חינם באקסטרא הוט ב VOD) ואני מתכננת להוריד להשאיל בספריה את שאר העונות, יש 3 אם אני לא טועה. יש למה לחכות.

 

* מסתבר שאני לא היחידה הסוגדת לנינה, מעבר להפנייה ששמתי שכוללת 14 פןסטים שונים בנושא, בלוגי אופנה אוסטרליים רבים מתעדים את סגנון הלבוש (המדהים) שלה ומציעים איך לחקות את הסטיילינג ולאמץ אותו. אני כבר יודעת מה אני הולכת לעשות עם 300 הצעיפים שלי…

תגובה אחת to “Offspring Fever”

Trackbacks/Pingbacks

  1. הסטירה | עוברים לאוסטרליה - פברואר 2, 2013

    […] (זמינה בחינם בספרייה של ליין קוב וב-VOD של הוט!), ובניגוד לטלי אהבתי גם אותה, איכשהו הספר והסדרה התחברו לי למשהו שהיה […]

כתיבת תגובה